SERVICE ECHIPAMENTE DE BIROU

Echipa noastra de service asigura direct la sediul companiei dumneavoastra asistenta tehnica si service autorizat pentru echipamente de birou (copiatoare, imprimante, multifunctionale, faxuri).

Va oferim urmatoarele tipuri de contracte de service:

1. Contract de service la cerere:

  • Asigurarea bunei functionari a echipamentelor prin interventii la cererea beneficiarului.
  • Reducere la consumabile si piese de schimb pe toata perioada contractului.
  • Valoarea contractului de service la cerere, pentru un echipament, sa face pe baza unei taxe de deplasare si constatare, in valoare de 12 euro + tva, si a unei valori a fisei de interventie / deviz, care contine manopera de service si piesele de schimb inlocuite.

 

2. Contract de intretinere si service:

  • Asigurarea bunei functionari a echipamentelor prin revizii periodice (minim o data pe luna) si interventii la cererea beneficiarului de cate ori este nevoie.
  • Reducere la consumabile si piese de schimb pe toata durata contractului.
  • Garantie extinsa in cazul in care achizitionati echipamentul de la noi.
  • Valoarea contractului de intretinere si service pentru un echipament este intre 15 euro si 50 euro / luna, in functie de tipul echipamentului.

3. Contract de service total (full service):

  • Asigurarea bunei functionari a a echipamentelor prin revizii periodice si interventii la cererea beneficiarului de cate ori este nevoie.
  • Consumabilele, manopera de service si piesele de schimb sunt gratuite pe toata perioada contractului.
  • Garantia extinsa in cazul in care achizitionati echipamentul de la noi.
  • Valoarea contractului se face pe baza unui pret pe pagina imprimata / scanata, iar pretul este diferit in functie de tipul echipamentului. In acest pret sunt incluse piesele de schimb, manopera de service precum si toate consumabilele cu exceptia hartiei.