INCHIRIERE ECHIPAMENTE DE BIROU

Va oferim solutii de inchiriere echipamente de birou (copiatoare, multifunctionale, imprimante).

Ce presupune solutia de inchiriere echipamente?

  1. consiliere in alegerea echipamentului optim necesar nevoilor dumneavoastra (copiere, printare, scanare, expediere faxuri);
  2. transport, instalare, configurarea echipamentelor si instruirea personalului privind modul de functionare al echipamentului;
  3. asigurarea bunei funtionari a echipamentelor pe toata perioada contractului de inchiriere, prin revizii periodice si interventii la solicitarile dumneavoastra, in cel mai scurt timp;
  4. consumabilele, manopera de service si piesele de schimb sunt gratuite pe toata perioada contractului de inchiriere;
  5. durata contractului de inchiriere este de minim 6 luni, iar chiria lunara se achita pe primele 6 luni in avans;
  6. pretul contractului presupune o chirie lunara si un pret pe pagina imprimata / scanata. In acest pret sunt incluse piesele de schimb, manopera de service precum si toate consumabilele cu exceptia hartiei.

 

Oferta cu echipamentele de inchiriat o puteti descarca de aici.